شوراهای شهرستان آری یا خیر؟

     انتخاب 94 نی ریز و استهبان

        

پس از عدم اعلام کاندیدای وحدت توسط امام جمعه محترم در روز جمعه و با توجه به دوراندیشی و درایت ایشان نسبت به این مسئله به نظر می رسد که برای اعلام این مهم فرصت بیشتری نیاز بوده است و در چند روز آینده قطعا خبرهای خوبی به گوش خواهد رسید. اما آنچه در مورخه شانزده بهمن ماه و پس از نماز جمعه (عصر روز جمعه) رخ داد باعث تعجب همگان گردید، در حالی که مردم فهیم شهرستان نی ریز این امر خطیر را به عهده امام جمعه محترم و شورای مشورتی ایشان نهاده اند و آن بزرگوار نیز این مسولیت سنگین را پذیرفته و رسما اعلام نکرده است که کاندیدای وحدت را انتخاب نخواهد کرد، شوراهای محترم اسلامی اقدام به برگزاری جلسه ای به منظور رایزنی حول انتخاب کاندیدای وحدت نموده اند اما شنیده ها حاکی از آن است که به دلیل اصرار اکثریت شورای شهر نی ریز (پنج یا شش نفر) مبنی بر انتخاب کاندیدای محترم مد نظر خودشان و از طرفی مخالفت اکثریت شوراهای بخش های آباده، قطرویه و پشتکوه نسبت به این موضوع و مطرح شدن دیگر کاندیداهای محترم به عنوان گزینه وحدت، جلسه مذکور با بحث و جدل همراه و فضای آن ملتهب و نا آرام گردیده است و در نهایت بدون اتخاذ تصمیمی به پایان رسیده است. 

حال چند سوال مطرح است که اولا آیا برگزاری این جلسات توسط شوراهای محترم که بر خلاف خواسته اکثریت کاندیداهای محترم می باشد حتی اگر به نتیجه برسد مورد قبول کاندیداهای محترم و طرفداران آن ها خواهد بود یا خیر؟ و اما سوال دوم: آیا این جلسات مشورتی شوراهای محترم به درخواست امام جمعه بوده یا خیر و آیا برگزاری این جلسه بلافاصله پس از عدم اعلام کاندیدای وحدت توسط امام جمعه محترم در نماز جمعه به صلاح شهرستان بوده است؟ و سوال سوم این که شوراهای محترم توسط مردم عزیز برای انجام وظایفی خاص انتخاب گردیده اند و آیا از ایشان خواسته شده که در مسئله مهمی مانند انتخاب کاندیدای وحدت ورود کنند؟ علاوه بر این برخی از شوراهای عزیز طبیعتا با گذشت چند سال از زمان انتخابشان و به دلیل عملکردشان دیگر مقبول مردم نبوده و نظر مردم شریف شهرستان در زمان حال باید لحاظ گردد چرا که اگر جز این بود ما از صدر انقلاب تا اکنون تنها یک نماینده مجلس و یا یک رییس جمهور داشتیم.
بنابراین به نظر می رسد که انتخاب شوراهای شهرستان به عنوان مرجعی برای انتخاب و اعلام کاندیدای وحدت با حرف و حدیث های بسیار همراه خواهد بود و آن چه از دل جلسات شوراها بیرون خواهد آمد نه تنها مقبولیت عمومی نخواهد داشت بلکه باعث افزایش تنش ها و التهابات در فضای رقابت های انتخاباتی شهرستان خواهد گردید.
Www.ensejam94.lxb.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

[ شنبه 17 بهمن 1394برچسب:,

] [ 9:47 ] [ . ]

[ ]